OKUYORUM

19 Şubat 2014 Çarşamba

ETKİNLİK MANTOMU KESTİM...













İlk resimde ceket manto etkinliği için kesime hazırlanan mantomu görmektesiniz 
Etkinliğe katılanların çoğu bitirdi bile Aysel dediğinizi duyar gibiyim. Ama ben ağır ağır ilerleyip önce dikenlerden tüyolar alıp yavaş olusun ama düzgün iş ortaya çıksın istediğim için biraz yavaştan aldım.(tembelliğimi nasıl kamufle edeceğimi bilemedim de :)))) 

Bu arada puanlı bluzum bitti fotoğrafını çeker çekmez eklerim.Şarkı sözü gibi oldu...


Tatilin ilk haftasında Bursa'da akraba ziyaretindeydik tabii Bursa'ya gidilip te tuz pazarında bulunan kumaşçılar ilk durağım oldu.
Eltim ile çarşıya çıktığımızda nereye gidelim sorusunun cevabı tahmin ettiğiniz gibi tuz pazarında bulunan kumaşçılar oldu. Oradaki kumaşcılarda resmen kendimi kaybettim bu etek olur, bu bluz, olur bunun mavi renklisi, moru, sarısı, yeşili var mı, bu babama bu oğluma...
fiyatları o kadar ucuzdu ki metresi 1 liraya kumaş aldım inanamadım. İpeklisi, penyesi kadifesi, şifonu ve şile bezinin her rengini görünce kumaş canavarı yönümü de keşfetmiş oldum.
Bunları dikmek için sıraya koydum Ama önce etkinlik kapsamında dikmekte olduğum mantomun dikişini bitirmek istiyorum.

İznimin ikinci haftasında ise ziyaretimize gelen annem, babam, erkek kardeşim ve ailesi ile ilgilendim. Bu sürede anneme altı parçalı etek diktim. Dikiş dersi Çiğdem öğretmenimin verdiği tüyolarla kalıp hazırladım ve diktim. iyi günlerde giysin inşallah...

Bahçemizde de yaza hazırlık bakımları yapıldı... ağaçlar-asmalar budandı yeni tohumlar ekildi... Ocak ayında ektiğim sümbüller açtı güzel bir tatil oldu (birde mantoyu bitirseydim süper olacaktı.) Hiç işe başlamak istemedim ama malesef 2 yıl daha katlanacağız mecbuurr.



4 yorum:

  1. Kolaylıklar dilerim..Metresi 1 liraya kumaş duyunca inanamadım güle güle dikip giymenizi dilerim..Bloğunuzu takibe aldım benim bloğumada bekleim..

    YanıtlaSil
  2. sağolun hanife hn seve seve gelirim ziyaretinize.

    YanıtlaSil
  3. bitirince alırız sorun olmaz degil mi...gözden kaçırmamak için bitirdim diye son yazıma mesaj atarmısın .:)malum burada olamıyorum bazen yazını da kaçırmak istemiyorum .kolay gelsin sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. tabii çiğdem hanım bitirir bitirmez bildiririm size

    YanıtlaSil