OKUYORUM

29 Nisan 2014 Salı

ÇALIŞMAYA DEVAM







Bluzda son gelişmeler şöyle tüm bol teğel, teğel yapıldı, dikiş makinesinde dikildi ve iç dikiş yerleri temizlendi. Pervazları birleştirip temizledim. Ancak yakanın arkasına birit koymayı unutmuşum  oraya agraf takarım diye düşünüyorum 


gece 11'e kadar bu kadar yapabildim bu akşamda  kollar ve alt kısmın temizlenmesi var yarın inşallah bitecek...


Bu arada yapılan yorumlara çok heyecanlanıp acele acele yorum yazarken yazım hataları yapıyorum sonradan düzeltemeye çalışıyorum ama yapamıyorum. Kusura bakmayın arkadaşlar...

6 yorum:

  1. Bitmişini üzerinizde görebilir miyiz? Merak ediyorum...:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet inşallah bugün mesaiden sonra bitirmeye çalışacağım...:)))

      Sil
  2. Ellerinize sağlık, kumaş da çok hoş, bakalım bitmişi nasıl olacak. Kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  3. Bitmiş halini çok merak ediyorum ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bitti sonunda teşekkürler :)))

      Sil