OKUYORUM

26 Nisan 2014 Cumartesi

MUTLU SON...

Aradığım kalıp ta Yalova'dan uçarak geldi küçük bir aksaklıktan sonra nihayet birbirimize kavuştuk tabi yanlız da gelmemiş kendisi yanında birbirinden güzel yol arkadaşlarıyla birlikte gelmiş, Sevgili Necla Hn bizi birbirimize kavuşturmakla kalmamış incelikle güzel bir paket hazırlamış benim gibi kumaşdelisine verilebilecek en güzel hediyeyi hazırlamış. Buradan kendisine çokkk çokkk teşekkür ederim.
Fotoğraf eklemesem olmaz tabii... bu güzellikleri herkes görmeli

Kalıbımız geldiği gün kendisini bekleyen kumaşla buluştu kesildi. teğellendi, Bu yazıda kendi bluzumun fotoğrafını yayınlamayı istiyordum ancak araya hastane işi girince aksaklık oldu... ama ortaya güzel bir iş çıkarmak istiyorum...

Bu arada evde dijitürkü interte bağladıklarından beri sorun yaşıyoruz. Bu kareler de yazıya sonradan eklendiler bu pazar gününü iş yerinde mesai yapıyorum. Evde bluz beni bekliyor dik beni pazartesi giy beni diyor.

8 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. maalesef pazartesi giyilemedi... dün nöbet çıkışı şiddetli yağan yağmura yakalandım eve git yemek hazırla derken dikişin başına ancak 9 gibi oturabildim bol teğellerini aldım birleştirdim bu akşam dikişlerini çekip bakalım ne kadarını bitirebileceğim.

      Sil
  2. Ayyy Aysel Hanım çok merak ettim vallahi, bluz kumaşınız da çok güzel. Şimdiden ellerinize sağlık:=)
    Sevgilerle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Necla Hanımcığım

      Sil
  3. Benim Neclam bir tanedir... Ben de takibe geldim bana da beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz Sevda hanım sizi de yakın takibe aldım.

      Sil
  4. merhabalar..
    ne guzel hem calisip hemde dikisle ugrasmak
    aslinda benim asil bransim dikis...ti
    ama seneler sonunda biktim diyelim...dikmekten
    genede cok hosuma gidiyor,,nostalji geliyor bana:)

    YanıtlaSil
  5. evet ben yeni keşfettiğim için evde iki işin arasında dikmeye çalışıyorum birde kalıpları kendime göre düzeltebilsem süper olacak...teşekkürler :)

    YanıtlaSil