OKUYORUM

24 Mayıs 2014 Cumartesi

-2

      Evet bu sabah itibariyle -2 oldum.
      Fakat çıktığım bu yolda kilolarımdan kalıcı olarak ayrılmak bir daha bir araya gelmemek için dün sabah diyetisyenle görüştüm gerekli tahlilleri yaptırdım bana uygun olan bir diyet listesiyle geri döndüm. Günlük yediklerim ve içtiklerim hakkında uzunca konuştuk. Yaptığım hatalardan bahsetti.
      Günde 1-2 bardak su içiyordum. Bunun az olduğunu vücudumuzun ve organlarımızın su ihtiyacından bahsetti hem de cildimizin suyla daha güzel olacağını söyledi.
      Şimdi önce yediğimden daha fazla meyve-yoğurt ve salata tüketiyorum. Sadece tatlıyı ve kızartmaları yemiyorum.
      Bu kadar diyet yeter simdi elimde ailemize yeni katılacak can için hazırladığım bebek battaniyesini paylaşayım yarısına geldim bile...



2 yorum:

  1. Ne kadar çabuk -2 oldun maşallah... Süper gidiyor süper :)
    Hadi bakalım, hedefe kilitlen ve tam gaz devam :)))

    Bu arada battaniyenin renklerine bittim bittim. Benim elimde var bir tane aynı örnekten. Kalan iplerle yapıyordum rengarenk. Bunu gördükten sonra gözümden düştü Vallahi benimki :)
    Ailenin yeni üyesi hayırlı uğurlu gelsin inşallah. Bu battaniye de sıcacık ısıtsın minicik ellerini ayaklarını :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel dileklerin için çok teşekkürler evet tam gaz devam ediyorum bu sefer hedefime varana kadar durmak yok.
    Eminim senin battaniyen de çok güzeldir.(senin elin değerde güzel olmaz mı? teşekkürler.)))

    YanıtlaSil