OKUYORUM

23 Temmuz 2014 Çarşamba

ELBİSE DİKELİM ETKİNLİĞİ

İlk katıldığım etkinlik sevgili çiğdem namı diğer Dikiş Dersi, tarafından düzenlenen Ceket Manto Etkinliği idi ama büyük bir hevesle kestiğim diktiğim mantoda bazı ön uzun arka kısa- kolun bir yarısı uzun bir yarısı kısa gibi basit hatalar yapmışım düzelteceğim diye kuşa çevirdim  ancak bir çocuğa olur heralde ama göstermeye utandığımdan yayınlamadım.
Bu etkinlikten sonra bir daha etkinliğe katılacağım demeye utandım önce dikmeye çalıştım.

Dikiş Dünyam tarafından düzenlenen Elbise Dikelim Etkinliği için hazırladığım elbise çoktan bitti ancak son zamanlarda yaşadıklarımız yüzünden ancak fotoraflayabildim.

Tabii herkes bitireli neredeyse yıl oldu ve ortaya harika elbiseler çıktı. Bakalım mı tık tık




Diğerlerinin yanında benimki Hilkat garibesi gibi çıkmış fotoğrafta ama üzerimde daha güzel duruyor.
Yeni fotoğrafları çekmek farz oldu sanki... 
Sevgiler...

4 yorum:

  1. Kendine haksızlık etme güzel olmuş. Diktikçe daha da harika işler ortaya çıkar:) ilerki günler de sizinkini de yayınlıycam.sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Bence cok güzel görünüyor ufak tefek hatalar hepimizde oluyor hakszlik etme kendine bencede.iyi günlerde giy

    YanıtlaSil