OKUYORUM

22 Temmuz 2014 Salı

MERHABA... ETEK DİKELİM ETKİNLİĞİ

Üzüntülü bir dönemin ardından ben geldim.
Söylenecek çok şey var ama...
Neyse bu arada Amatör Terziler Külübünün düzenlediği etek dikelim etkinliği için diktiğim eteğimi bu gün giydim ve fotoğrafladım. (işin en zor kısmı)





En basitinden dar etek kumaşını Uşak Bursa Kumaş Pazarından almıştım. 
Tüm bloglarda çiçekli pantolon etek görünce evdeki kumaş yığınına rağmen gidip bu çiçekli kumaşı aldım. İnsanın kendi diktiğini giymesi gurur verici. 

8 yorum:

  1. çok hoş olmuş. cıvıl cıvıl .güzel günler de giy.izlemeye aldım sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş canım, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. böyle kumaşlar ne yapacağımı bilememm bi türlü ama böyle yapılmışı görüncede bayılır aşka gelirim=) elinize sağlık

    YanıtlaSil