OKUYORUM

14 Eylül 2014 Pazar

OKUL PANTOLONU VE KUMAŞ ÇEKİLİŞİ VE -13

My Hobby World blogunda bayram hediyesi kumaşlar var duyurulur katılmak isteyenler buraya tık tık

Bizim tombiş ufaklığa okul pantolonu bulamadım ya çok büyük yada çok dar oldu hazır olanlar.
Sıvadı kolları 4 günde eski pantolonu sökerek kalıp gibi kullandım. yanlardan ve boydan uzattım. arkası lastikli ön tarafı kemerli bir pantolon diktim. daha yeni bitirdim. eee fotoğraflar nerede dediğinizi duyar gibiyim... Oğlum fotomodel olmak istemiyormuş üzerinde çektirmedi yarın akşam fotoğraflar burada efendim.


Diyette son durum 13 kilo verdim tamam mı devam mı derseniz devam efendim devammm

5 yorum:

  1. Utangac olur bu yasta erkek cocuklari. Ellerinize saglik, gule gule giysin..Diyetin yaninda spor yapiyor musunuz? Merak ettim. Bu konuda da size kocaman tebrikler... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Evet çok utangaç daha dikerken söylenmeye başladı siteye sakın koyma diye... Maalesef spor yapamıyorum, her hafta başlamaya niyet ediyorum sonra bir şeyler oluyor sonra yaparım diye erteliyorum. kış dönemi iş yeri biraz rahatlar öğle yemek saatlerini spor salonunda geçireceğim (evde kesinlikle olmuyor.) Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. dikişler çok muntazam görünüyor ellerinize sağlık.Maşallah çok ta kilo vermissiniz nedir bu işin sırrı bize de söyleyin ama:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim... İşin sırrı tatlı-kızartma ve günde 6 dilimden fazla ekmek tüketmemek. Ayrıca öğle ve akşam yemeklerinde sofrada mutlaka salata ve yoğurda yer ayırıp pilav-makarna-erişte gibi karbonhidratlı yiyecekleri haftada 1 kez tüketmek. Biraz yavaş kilo veriliyor bazen 2 ileri 1 geri oluyor ama kararlı olunca veriliyor.

      Sil
  4. Güle güle giysin delikanlı.
    Diyet mi dediniz,hani benim şu hep niyetlendiğim ve hiç başlayamadığım olay mı :)
    Yapabilenleri sonuna kadar destekliyorum,kendime de örnek teşkil etmesini diliyorum :)

    YanıtlaSil