OKUYORUM

2 Ekim 2014 Perşembe

BLUZ ...

Siteleri gezerken teyel yapmadan dikiş yapanlara özendim basitinden yarasa kollu bluz dikeyim dedim kalktım kumaşlarımdan birini seçtim (en zor kısmı) diktim...
 



kolun üzerinde dikiş yok kumaş parça olarak aldıklarımdan ikiye katlayınca ancak lastik takılacak kadar kıvırabildim boyu biraz daha uzun olsa iyi olacaktı . kollara da lastik geçirdim.

fena olmadı gibiydi diyorum giydim genişliiği kolları iyiydi yakasına verev biye hazırladım diktim ütülemeye çıkınca şok oldum resmen yakayı tersten dikmişim...

söksem yaka zaten atıp duruyor iyice dağılacak ne yapayım derken öne doğru katlayıp elimle ara dikişle güzelce diktim...  

Kolayından 1 saatte bluz dikeyim derken bütün gece uğraştım bi daha mı şifon kumaşı teyelsiz dikmek aman aman...

5 yorum:

  1. Şifon kumaşı kesmek ayrı zor dikmek ayrı zor gelir bana,kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler nursel hanımcıgım

      Sil
  2. Okurken kendimi görür gibi oldum.Bu anlattıklarınız bana hep oluyor ama dikiş de böyle hata yapa yapa öğreniliyormuş.Sevgiler...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya ewet hata yapa yapa öğreniyoruz... birazdan gidip yakayı söküp yeniden dikecegim...teşekkürler

      Sil
  3. Bazen benim de başıma geliyor. Siz ucuz kurtarmışssınız ben kolu ters dikmiştim :)

    YanıtlaSil