OKUYORUM

26 Ekim 2014 Pazar

EN GÜZEL KIRMIZI...EN GÜZEL BEYAZ...



Kendin Dik sitesinin Geleneksel Kırmızı/Beyaz etkinliği son iki gün
Bu sene etkinliğe katılanlar arasından en beğenilen çalışma da 30 Ekimde oylarınızla seçilecek duyurulur...

En Güzel Kırmızı-En Güzel Beyaz kıyafetlerini bitirenler eklemişler bile...

Elbette bende katılıyorum... En zor kısmı ne yapayım kısmı elbise mi Etek mi Bluz mu bir türlü karar veremedim. Bir bluz kalıbı çıkardım son anda vazgeçtim. Bir elbise kalıbı çıkardım olmadı...
Sonunda

8 parça etek yapmaya karar verdim ve kestim. 


Birleştirdim, kemerini takmak için hazırladım Bu akşam bitirmek istiyorum. Bakalım...


Bunlarda benim kalıp çıkartırken gönüllü yardımcılarım...




4 yorum:

  1. model çok hoş, eminim çok güzel olacak:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bakalım sonucu göreceğiz akşam bitmedi yarın öğleden sonraya kaldı gibi...

      Sil
  2. Bitmis hali cok yakinda o zaman?Benimki yetismeyecek gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah bu sefer yetiştirmeye kararlıyım. Bence sende yetiştirebilirsin haydi bi gayret...

      Sil