OKUYORUM

15 Ocak 2015 Perşembe

TEMBEL TENEKENİN ETKİNLİK DUYURUSU

       Ben hiç birine katılmadım çünkü tembel tenekeyim.

       İlk olarak Sevgili Fatma Hanımın düzenlediği KIŞ DÖNEMİ SERBEST DİKİŞ etkinliği bitmek üzere ama çalışkan karıncalar yakalayabilir belki...

       Ayrıntılar için buraya tık tık





       Sonra ki sırada sevgili çalışkan öğretmenimizin (Nam-ı diğer diktim diktim giydim) düzenlediği YELEK DİKME etkinliği var... Dikmeyen davul olacak ona göre... :))
       Ayrıntılar için buraya tık tık.





Bir sonraki sırada sevgili Çiğdemin (Nam-ı diğer Dikiş Dersi) CHANEL CEKET Dikelim mi etkinliği geliyor... Manto dikelim hezimetimden dolayı cesaret edemiyorum :((  
Ayrıntılar için buraya tık tık.

       Ve en son olarak da Sevgili İrem (Nam-ı diğer kendin dik) YENİDEN YORUMLA ile çalışkan çekirgelerini birlikte dikelim diye çağırıyor...
(Daha başlamadı ama siz şimdiden hazırlıklara başlayın derim...)
       Ayrıntılar için buraya tık tık.




16 yorum:

  1. Bence katılmalısınız. Çalışan insanlar için tabi zor oluyor, ama akşamdam akşama 1 saat diksniz yine olur. Hadi katılın, katılın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mmm akşama kumaşları bir karıştırayım bakalım.... :))

      Sil
  2. etkinlik dikişini bitirdiyseniz.yayınlarmısınız sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başlamadım ama akşama kumaşları bir karıştırayım bakalım hafta sonu birşeyler çıkartabilir miyim...

      Sil
  3. Sizi takibe aldım. Dikişsever olarak sizi de bloguma bekliyorum http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Epeydir sizi takip ediyorum Nilgün hanımcığım yaptıklarınızı beğeniyle izliyorum. :)

      Sil
  4. Tembel teneke, yelekten ne haber :)) Haberlerini bekliyorum :)) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam elektrikler kesildi çalışamadım...:)))

      Sil
  5. Katılsa mı bilemedim :) Bir de hangisine katılsam konusu var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende katılımamayı düşünüyordum ama yelek dikmeye başladım ufak ufak...

      Sil
  6. Takipteyim sizi bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ara ara geliyorum ziyarete bu ara paylaşım yapamıyorum ama çocukların elinden bilgisayarı alınca söyle bir geziyorum kim ne yapıyor ne ediyor size de geliyorum... sevgiler

      Sil
  7. Hepsi birbirinden güzel ama ben şu sıralar katılmadım, bir parça yoğunluk ve bir parça dikiş işlerim yavaşlıyor kışın tamamen bitmese de hepsi topluca güzel bir yayın olmuş nerede de var unutanlar buyursun;) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Ben de aynı durumdayım bir sürü iş beni beklerken dikişe zaman ayıramıyorum bu aralar... teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  9. Yes, I follow you on gfc #89, follow back?

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    YanıtlaSil