OKUYORUM

14 Mart 2015 Cumartesi

+5 VE HASTALIK

Bu aralar pek kendimde değilim geçen haftayı hastalıkla geçirdim kendimi yataktan kaldıramadım...
Yeni yılla birlikte dört gözle beklediğimiz bebeğimiz Şubat ayında aramıza katıldı. Ancak doğumun hemen ardından akciğerlerinin yeterince gelişmemiş olmasından dolayı kuvöze alındı.  2,5 hafta kuvözde kaldı.Şimdi evinde ben de görmek için tam yola çıkacağım zaman hastalandım. Onu da görebilmek için hastalığımın geçmesini bekliyorum.
Bu sebeple elim hiç bir şeye gitmiyor elime aldığım yarım işler hep kötü hatıraları canlandırıyor. Şu sıra herkesin dikip giydiği reglan kollu bluzdan etkinlik için kesmiş ve neredeyse bitmişti ama elime alamıyorum bir türlü...
Takip ettiğim siteleri söyle bir geziyorum bazen yorum bile yapamıyorum.
Malum evde birde ergenimiz var sabır taşımızı çatlatmadan günlerimizi geçirmeye çalışıyoruz.
Of bir de  kilo sorumum var ki... Geçen yaz 13 kilo vermiştim işte onun beşi geri geldi yerleşti.
Tabii sıkıntıdan gelsin tatlılar diyerek mutfağa girince koşa koşa geldiler şimdi yeniden başlamam lazım...
Hey yaz neredesin gel artık güneş açsın içimiz şenlensin...
Sevgiler...

10 yorum:

  1. Geçmiş olsun,şifa diliyorum :) önümüz yaz nasıl olsa ,çabuk gelsin ama çabuk bitmesin değil mi :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler evet çabuk gelsin ve uzun kalsın sevgiler...:))

      Sil
  2. geçmiş olsun Allah şifalar versin bebeğinize de size de inşaAllah biran önce düzelsin.. her şeyin bir zamanı çaresi var yeter ki sağlık olsun değil mi? hayırlı hafta sonları diliyorum, sevgiler, selamlar

    YanıtlaSil
  3. Acil şifalar diliyorum :( Kiloyu takmayın, makinenize iplik takın :) Güneşi ben de çok özledim, gelse de içimiz açılsa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hemen makineye iplik takayım değil mi sonra da kiloları atayım ;)))

      Sil
  4. geçmiş olsun :(( bebiş içinde acil şifalar diliyorum..
    yaz gelseeee artık,:))))

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun. Kilolar gelir, gider. Sağlık olsun yeter.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yeni hedefler yazla beraber gelsin diyelim o zaman...sevgiler:))

      Sil